The Voice KnockOuts (K.O.)

20 KWIETNIA 2019 K.O. SOPRANO

Linki do odcinka (dwie części):

https://www.tf1.fr/tf1/the-voice/videos/the-voice-2019-auditions-a-l-aveugle-11-saison-08.html

https://www.tf1.fr/tf1/the-voice/videos/the-voice-2019-suite-11-saison-08.html

Ogólne zasady tej części eliminacji:

W ekipie zostanie tylko 6 z 18 osób. Docelowo ma być ich 8. Dwie dodatkowe osoby zostaną „skradzione” z drużyn pozostałych trenerów. Talenty występują kolejno jeden po drugim i śpiewają piosenki, które sami wybrali. Trener ma trzy możliwości:

  1. Jeśli wykonawca bardzo się podobał i trener chce absolutnie, by talent kontynuował swoją drogę w programie, wystarczy nacisnąć sławny czerwony guzik.
  2. Jeśli trener uważa, że talent nie spełnił jego oczekiwań lub nie widzi możliwości dalszej współpracy, talent odpada z programu.
  3. Jeśli trener nie może się zdecydować, odsyła talent do „Red Zone” – czerwonej strefy, w której wykonawca musi czekać do końca programu. Jeśli pozostaną wolne miejsca (6 miejsc ogółem), trener zadecyduje, kto przejdzie do kolejnego etapu. Jest tylko jedno ryzyko: kiedy osoba zostaje odesłana do „Red Zone”, pozostali trenerzy mają 5 sekund, aby „ukraść” talent do swojej ekipy.

Oto jak wyglądał podział talentów z drużyny Soprano:

W drużynie Soprano przeszli do następnego etapu, do bitwy na głosy: MAXIME, MAYEUL, VAY, FANSWA, CLEMENT i SCAM TALK (który przeszedł z Red Zone na koniec programu).

Soprano zdecydował, że przygodĘ w The Voice zakończą: TIPHAINE, VIRGINIE (którą uratował Mika, naciskając swój guzik), VALENTIN i ALEX.

Soprano miał duży problem z wyborem i aż 9 osób wylądowało w Red Zone, gdzie musieli czekać do końca programu, nie wiedząc, czy w ogóle zostanie jeszcze jakieś wolne miejsce. W Red Zone znaleźli się: PEARL, ADRIAN, CLACKY, GEOFREY (o którego po raz pierwszy biło się aż trzech trenerów – Julien, Jenifer i Mika – GEFREY wybrał Juliena), GODI (którego „ukradł” Mika), ADRIEN, SCAM TALK (duet, który załapał się na ostatnie miejsce w ekipie do kolejnego etapu), CHLOE i MONSTRE.

Oto występy zwycięzców Knock Out’u.

MAXIME

MAXIME wystąpił jako pierwszy i poderwał na nogi całą publiczność. Jeszcze nie ucichły brawa, a Soprano zaczął uderzać w swój czerwony guzik. Pierwszy talent przechodzi do następnego etapu! „Zostajesz ze mną”! – powtórzył wielokrotnie Soprano. „Jesteś moim promykiem słońca”!

Na pytanie Nikosa, czy ten etap jest bardziej stresujący niż przesłuchania w ciemno, MAXIME odpowiada:

MAXIME: Tak, ten etap jest o wiele trudniejszy, ponieważ wszyscy trenerzy od początku siedzą przodem do ciebie i cię obserwują.

Soprano wyjaśnia, dlaczego wybrał MAXIME’a: Powiedziałem mu, żeby był sobą i on był sobą. Powiedziałem: baw się dobrze, bo takiego cię kochamy. Publiczność to wyczuje. On robi show, on jest szczęśliwy, publiczność jest szczęśliwa. W dodatku facet z ekipy rappera wybrał piosenkę Jerry Lee Lewis’a. Uwielbiam go!

Nikos: Julien, czy ty zrobiłbyś podobnie i zatrzymał go w swojej ekipie?

Julien: On mnie powalił. On zaśpiewał na takim luzie, którego ja nie byłbym w stanie wykonać. On zasługuje na to miejsce. Brawo Soprano!

MAYEUL

Pierwsza odpowiada Jenifer.

Jenifer: MAYEUL od początku podoba mi się od strony artystycznej. (na reakcję publiczności dodaje). W dodatku jesteś przystojny. Kiedy jesteś na scenie, narzucasz publiczności to, co chcesz im przekazać. Ale od początku piosenki wydawałeś mi się zbyt agresywny. Być może chciałam odkryć twoją łagodność, delikatność. Dlatego nie do końca mi się podobało. Ale i tak bym cię zatrzymała.

Soprano musi podjąć decyzję. Nikos tłumaczy jakie są możliwości. Zanim skończył Soprano naciska guzik. Druga osoba przechodzi do kolejnego etapu.

VAY

Mika nazywa VAY’a SushiMan ze względu na jego ubiór w przesłuchaniach w ciemno. On i Jenifer nie kryją, że bardzo im się podoba ten wykonawca. Jednak nie będą mieć szansy, ponieważ Soprano naciska z pasją swój czerwony guzik zaraz po tym, jak VAY kończy śpiewać.

Soprano: Nawet nie trzeba tego komentować!

Nikos nalega: Dlaczego VAY powinien kontynuować przygodę w The Voice?

Soprano: Po pierwsze dlatego, że dotrzymał słowa. Powiedziałem mu: nie opuszczaj głowy. Bo on ciąglę robił tak (Soprano kiwa głową). Masz być z nami. VAY czasami tak się zagłębia w swoją muzykę, że on nas zapomina. Ale dziś był tu razem z nami. Rozglądał się, interpretował tekst. On ma swoje własne brzmienie, które bardzo lubię. Poziom jest bardzo wysoki.

Nikos: A co sądzą pozostali trenerzy? Może jakiś detal wam się nie podobał?

Jenifer: Ależ skąd! On ma swoją szczególną barwę głosu. A to nam się bardzo podoba. Więc na pewno któreś z nas by go „ukradło”.

Mika: Ilu z nas się odwróciło na przesłuchaniach w ciemno? Cała czwórka? VAY, ty dużo przed nami ukrywasz. W tym programie pewne osoby mogą zrobić niesamowite postępy. Na twój pierwszy występ ubrałeś się jak Sushi Man i zastanawialiśmy się, kto tu przyszedł. I teraz wchodzisz na scenę i rzeczywiście. Trzymasz głowę prosto. I masz tę szczególną barwę głosu, która uwodzi. Jest jednocześnie delikatna i silna. I myślę, że również dlatego Soprano cię zatrzymał. Bardzo dobrze zrobił.

Soprano: Złamałem sobie rękę (zażartował, bo tak mocno uderzał w czerwony guzik).

I tu mała dygresja. Na koniec programu, kiedy jest tzw. debrief, czyli podsumowanie wieczoru i trenerzy komentują występy talentów, które przeszły do następnego etapu, Mika dostał „głupawki” . Najpierw powiedział do Soprano, że VAY robi małe kroczki i chodzi jak jego babcia. Ale na tym się nie skończyło. Kiedy Soprano komentuje swój wybór, Mika śmieje się coraz bardziej. Soprano zauważa w jego oczach łzy. I rzeczywiście Mika zaczyna obcierać oczy rękami i wyraźnie widać, że łzy ciekną mu po policzkach 🙂 Zaczyna się wymiana zdań, że VAY chyba coś zgubił na scenie i teraz tego szuka. I naprawdę nie było to złośliwe. Po prostu po wielu godzinach nagrań, bardzo późno w nocy (nagrania kończą się około godziny pierwszej nad ranem) Mika musiał odreagować zmęczenie 🙂 I choć Mika mówi, że on prawie nigdy nie płacze, to tym razem wyraźnie popłynęło kilka łez z jego pięknych oczu 🙂

Napad śmiechu Miki
FANSWA

FANSWA przygotował klasykę piosenki francuskiej i to zaskoczyło wszystkich. Ten muzyk, śpiewający na ulicy pieśni etniczne Gwadelupy, pokazał, że potrafi śpiewać również piosenki znane w Europie. Soprano nie zastanawiał się długo. Nacisnął czerwony guzik, wprowadzając FANSWA do kolejnego etapu programu.

CLEMENT

CLEMENT wybrał piosenkę Zazie „J’etais la” (Byłam tam). Trudna piosenka mówiąca o smutnych sytuacjach z naszego życia. Widzimy dziecko bite przez rodziców, ale nic nie robimy. Widzimy przyjaciół biorących narkotyki, którzy umierają, ale nic nie robimy. Bierzemy udział w manifestacjach, ale kończy się na dobrej zabawie. Nic z tym nie robimy. W telewizji pokazują przewroty w państwach afrykańskich. Liczyliśmy zabitych, ale nic nie zrobiliśmy…. Dlatego CLEMENT krzyczy na koniec: Byłem tam, widziałem to, i nic nie zrobiłem!

Ewidentnie pod wpływem tekstu i jego interpretacji, Soprano rzuca się na czerwony guzik i wali w niego zawzięcie obiema rękami.

Soprano: Aż mnie ciarki przeszły! Dlaczego mi to robisz?! Powaliłeś mnie!

Jenifer: Świetny interpretator. Naprawdę wielki interpretator.

CLEMENT był piątą osobą wybraną przez Soprano do finału. Na koniec Soprano musiał wybrać jeden talent z tych, którzy czekali w Red Zone. To nie był łatwy wybór. Sopranow zdecydował, że to duet SCAM TALK przechodzi dalej.

A oto ich występ:

SCAM TALK

Zaczęło się inaczej niż zwykle. Soprano podszedł do maszyny stającej na scenie i ją włączył.

Jenifer: Podobało mi się, choć nie tak bardzo jak wasz pierwszy występ w przesłuchaniach w ciemno. Trochę zabrakło mi oryginalności, chociaż tym razem były dwie maszyny, obaj śpiewaliście, był bitbox…. Trochę to było przeładowane. Dla mnie za dużo informacji naraz.

Soprano: Mam szczęście. W mojej ekipie jest tylu utalentowanych artystów. Są osobowości, różne style… Ale żeby dać szansę tym, którzy jeszcze nie wystąpili (zostało jeszcze trzech wykonawców), zapraszam was do Red Zone. Gdybym teraz ich wziął to by było niesprawiedliwe wobec tych, co dopiero wystąpią.

Oczywiście Soprano zdawał sobie sprawę, że pozostali trenerzy mogą mu zabrać SCAM ZONE. Jednak tak się nie stało i nawet miałam wrażenie, że Soprano był tym trochę rozczarowany.

A na koniec dwa talenty, które Mika „ukradł” z ekipy Soprano: VIRGINIEi GODI.

.

VIRGINIE

Nikos: Czy chciałbyś poznać opinię swojego przyjaciela Miki?

Mika: Masz bardzo ładną barwę głosu. To bardzo trudna faza programu. Odkrywamy ją po raz pierwszy. To co wielokrotnie podkreślał Julien, wybór piosenki jest bardzo ważny. I nie chodzi o to, czy piosenka mi się podoba czy nie. Ale twój głos jest…. (Mika nie można znaleźć francuskiego słowa do „quirky” i prosi Nikosa o pomoc, ale to Jenifer podpowiada, że głos VIRGINIE jest pełen drobnych niedoskonałości )… tak, niedoskonałości. I ja to uwielbiam. Ale uważam, że w tej piosence nie było to odpowiednio podkreślone. I tutaj uważam, że ten występ był troszkę słabszy niż w przesłuchaniach w ciemno. Szkoda, bo uważam, że masz niesamowity potencjał. Masz szeroki głos i myślę, że wybór piosenki nie był najlepszy.

Julien: Przepraszam, ale ja myślę dokładnie przeciwnie. Ona zaśpiewała perfekcyjnie. Zaczęła bardzo czysto, każda nuta była idealna. Piosenki Jean-Jacques Goldman’a to są piosenki, które mają trafiać prosto do serca publiczności. I VIRGINIE to zrobiła bardzo dobrze.

Ale to Soprano musi podjąć decyzję.

Soprano: Zgadzam się Miką co do barwy głosu i wyboru piosenki. VIRGINIE zaśpiewała bardzo dobrze. Ale myślę, że mogła wybrać piosenkę, która bardziej pasuje do jej chropawego głosu. Ach, ten etap jest bardzo trudny.

Nikos do VIRGINIE: Jesteś zadowolona ze swojego występu?

VIRGINIE: Nie na 100 procent.

Soprano: To był bardzo dobry występ. (Jenifer potwierdza) Zrobiłaś to lepiej niż na próbie. Może gdybyś wybrała inną piosenkę, nacisnąłbym guzik. Ale… to trudne….. Myślę, że….. Może spotkamy się następnym razem. Rozumiesz, co chcę przez to powiedzieć?

Soprano: VIRGINIE, czy chciałabyś podziękować swojemu trenerowi?

VIRGINIE: Tak. Chciałam ci podziękować. Doszłam aż tutaj. Jestem bardzo zadowolona. Wszystko w porządku. Nie martw się.

Nikos: Ona jest wspaniała. Pociesza cię.

Soprano: Chcę ci powiedzieć, że myślę dużo o twoich dzieciach. Ucałuj ich ode mnie.

VIRGINIE: Jest ich trójka. Kelan, Kendra i Kenzen

Mika: I gdzie one są?

VIRGINIE: Na wyspie Mauritius.

Mika: Na Mauritiusie? O oglądają teraz program? (Mika naciska czerwony guzik)

Soprano (krzyczy): Dziękuję Mika!

Nikos: Kelan, Kendra i Kenzen, mama zostaje w programie!

Soprano: Mika, znów jesteś moim przyjacielem!

Mika do VIRGINIE: Wiesz co? Czasami spojrzenie jest bardzo ważne. Czasami spojrzenie plus barwa głosu są w stanie mnie uwieść na 100 procent. Ktoś przychodzi do programu i ma coś do zaoferowania innym. Szczerze przyznam, że nie wiem dlaczego mnie ujęłaś.

Nikos: A kiedy cię ujęła?

Mika: Jak tylko zaczęła śpiewać. Podtrzymuję to, co powiedziałem wcześniej. Lubię tej piosenkę, ale nie w twoim wykonaniu. Ale nie o to chodzi. Uważam, że masz swoje miejsce w tym programie. Jesteś matką trójki dzieci. Przyjechałaś z daleka. Jesteś niesamowicie optymistyczna. I, cholera, chcę cię w mojej ekipie!

GODI

GODI zdecydował się zaśpiewać piosenkę Soprano „Moi, j’ai pas” roku 2009. Już w czasie występu widać, że Mika reaguje bardzo pozytywnie.

GODI nie byłby sobą, gdyby na koniec nie wykonał salta w tył.

Julien: To wydawało się bardzo łatwe. Bardzo cenię pracę naszego kolegi, Soprano. A szczególnie tę piosenkę. GODI wykonałeś ją po swojemu. I kiedy zaczynasz śpiewać wysoko, to czujmy, że dużo możesz. Ja jestem pod wrażeniem.

Mika: Czy mogę coś dorzucić? To ważne. Bardzo rzadko zdarza się, że wykonawca potrafi połączyć luz sceniczny z doskonałością wykonania. Ty jesteś dzisiaj pierwszą osobą na scenie, która wykonała utwór perfekcyjnie i była super wyluzowana. To było świetne.

Soprano: Pozwolę sobie na dłuższą wypowiedź. Ten chłopak bardzo mnie ujął. W czasie próby zacząłem go poznawać. Jemu jest obojętne czy wygra program czy nie. Nawet gdybym mu teraz powiedział, że to dla niego koniec, to on by do mnie podszedł i mi podziękował. On jest szczęśliwy, że mógł tu przyjść, zaśpiewać, pokazać swoją historię. W dodatku on tak bardzo przypomina Johnny Halliday’a (ikona rocka francuskiego), kiedy był młody! Młody Johnny Halliday śpiewający piosenkę Soprano!

Nikos: On jest fanem Johnny’ego. (GODI popatrzył na niego zdziwiony)

GODI: Czego ja się dowiaduje?

Nikos: Rozmawiałem z twoim tatą. Powiedział: Tak,to jest sobowtór Johnny’ego, musicie go wziąć do programu.

GODI: Jeśli będziecie kręcić film biograficzny, albo musical, to jestem gotowy.

Soprano: Muszę być sprawiedliwy dla wszystkich uczestników…. To trudne… Uważam, że GODI nie powinien opuszczać programu, ponieważ, jak powiedział Julien, jeszcze nie wykorzystał całego swojego potencjału. Niech pozostanie w Red Zone. Zasługuje na to.

Pięć sekund na podjęcie decyzji przez pozostałych trenerów.

Mika: No, nie! (I naciska czerwony guzik)

Soprano: Nie!!!!

GODI: Trzeba było sie pospieszyć, Soprano. Przyszedłem do programu ze względu na ciebie. I Mikę. To jest gra!

Soprano: Nie dobijaj mnie!

Mika: Ale on nie idzie do Red Zone!

Soprano: Ale on jest jeszcze w mojej ekipie!

Mika: On jest teraz w MOJEJ ekipie!

Soprano: Miałem inne plany w głowie. Wszystko się zmieniło.

Mika odprowadza GODI’ego do wyjścia.

Soprano: Przyznaj się, że nie wierzyłeś w to, że zostaniesz w programie. Przyznaj się.

Nikos do Miki: Masz w ekipie drwala, który dobrze śpiewa.

Mika: No i fajnie!

.

13 KWIETNIA 2019 K.O. MIKA

Linki do odcinka (dwie części):

https://www.tf1.fr/tf1/the-voice/videos/the-voice-2019-auditions-a-l-aveugle-10-saison-08.html

https://www.tf1.fr/tf1/the-voice/videos/the-voice-2019-suite-10-saison-08.html

Oto jak wyglądał podział talentów z drużyny Miki:

W drużynie Miki przeszli do następnego etapu, do bitwy na głosy: WHITNEY, GJON’S TEARS, ALBI, LONDON LOKO, CLEM, LOUNA (która przeszła z Red Zone).

Mika zdecydował, że nie będzie kontynuować przygody z: CAMILLE, LAURE, GAGE (którego „ukradł” Soprano), URSULA, ESTELLE COCO, MANO, MAX, THOMAS.

W Red Zone wylądowali: HI LEVELZ (Soprano wyłowił również jego do swojego zespołu), AGATHE, HANNAH, LOUNA (którą Mika wybrał jako ostatnią do swojej ekipy).

Oto występy zwycięzców Knock Out’u.

WHITNEY

Whitney wystąpiła jako pierwsza. Mika nawet nie czekał na koniec piosenki i szybko nacisnął czerwony guzik, otwierając dziewczynie drzwi do występu live. Dlaczego to zrobił? „Bo czasami nie potrzeba zbyt dużo mówić. Ja zwykle dużo mówię, a w ten sposób już nie muszę” – powiedział Mika.

Soprano: To my wypowiemy się za Mikę, ponieważ myślimy podobnie. To jest Gwiazda. Podjęła duże ryzyko wybierając tę piosenkę wielkiej Whitney Houston. I wykonała ją w swoim stylu. Ja na miejscu Miki zrobiłbym dokładnie to samo.

Nikos: Na tej piosence można się „rozłożyć”. Jenifer wie coś na ten temat. Też ją śpiewała.

Jenifer: Tak. Szczególnie ten początek zaśpiewany a capella bardzo mnie wzruszył. Podobał mi się nawet bardziej niż ciąg dalszy.

GJON’S TEARS

Zanim Gjon zaczął śpiewać Jenifer zwróciła się do Miki: On mi przypomina ciebie. W sposobie zachowania na scenie.

Nikos: Mika, teraz ty jesteś „under pressure”.

Mika: Tak, jestem pod presją przez cały wieczór. Jednak mój plan jest bardzo klarowny. Zaraz ci wyjaśnię. Z osiemnastu osób zostanie tylko sześć. Jeśli te sześć osób ma iść dalej, potrzebny jest mi fundament. Potrzebne mi są filary. (Mika naciska czerwony guzik).

Nikos: Dlaczego tak szybko go wybrałeś? Ponieważ ma wszystko, co mu jest potrzebne?

Mika: Nie, nie. On śpiewa bardzo dobrze. Ale na takiej scenie jak ta, trzeba czegoś jeszcze. Bo publiczność bardzo szybko znudzi się nawet tak wirtuozerskim głosem jak twój. Potrzeba dozy szaleństwa. I jeśli ktoś potrafi stanąć na scenie jak ktoś opętany i patrząc prosto w oko kamery zaśpiewać „under pressure”, to znaczy że jest w nim miejsce na szaleństwo.

Nikos: To jest niebezpieczna piosenka. Czy świadomie podjąłeś to ryzyko? Czy po prostu poszedłeś na całość?

Gjon: Jesteśmy tu po to, aby podejmować ryzyko. Chciałem przejść samego siebie i być odwrotnie niż w piosence, okazać jak najmniej stresu.

Nikos: Brawo. Opłaciło się!

ALBI

Nikos: Co widzisz w oczach swojego trenera? Podobało mu się?

ALBI: Mam nadzieję. Dużo razem pracowaliśmy. To jest piosenka o rozstaniu i mam nadzieję, że Mika nie odbierze tego dosłownie. Że nie będzie chciał się ze mną rozstać i zatrzyma mnie w swojej ekipie.

Mika: Ty zawsze prowokujesz, że się uśmiecham. Dużo mówisz i zawsze mnie rozśmieszasz. To świetny przykład jak działa młodość. Chęć jest szczera, wykonanie nie do końca idealne, ambicje niesamowite. I bardzo dobrze. On śpiewa uśmiechając się, a głos wychodzi z niego… bum! O tak. To jest materiał z niesamowitym potencjałem. Brakuje mu trochę doświadczenia, ale ma w sobie tyle uroku. Patrzy w przyszłość szeroko otwartymi oczami, kładzie serce na dłoni i pyta: i co? Idziemy dalej? Tak czy nie? TAK!!!!! (Mika naciska czerwony guzik).

Po zejściu ALBI’ego ze sceny:

Soprano do Miki: No, tak patrzyłem na ciebie i myślałem: No, na co on jeszcze czeka? Miałem zamiar nacisnąć twój guzik.

Mika: A widziałeś, jak on stał i patrzył na nas?

Nikos: Specjanie tak zrobiłeś?

Mika: Rozmowa z nim jest zawsze taka zabawna. On zawsze czeka na odpowiedź i zawsze jest pozytywnie nastawiony.

LONDON LOKO

Mika: Ona jest dziwna!

Jenifer: Tak, ona jest dziwna! Brawo. Bardzo dobre wykonanie. Jesteś intrygująca. Masz taki nosowy głos. Przy takim nosowym głosie słowa stają się niewyraźne. Kiedy śpiewałaś nie do końca zrozumiałam tekst. A ja lubię rozumieć, o czy jest piosenka. Ale i tak cię uwielbiam. Masz w sobie coś, co powoduje, że zostajesz zapamiętana. To jest twój wokalny autograf.

Julien: Pamiętam, że ja i Mika odwróciliśmy się w przesłuchaniach w ciemno. Tę piosenkę też wykonałaś na swój oryginalny sposób i nadal jestem pod urokiem twojego talentu.

Nikos do Soprano: Jak myślisz, co teraz zrobi Mika?

Soprano: jesteśmy w The Voice i nie ma takiej drugiej wokalistki. Jeśli poszedłbym na koncert, na którym występowaliby różni wykonawcy i gdybym usłyszał jej głos, to wiedziałbym od razu, że to ona. To jest takie ADN artysty i to jest bardzo ważne.

Nikos do Miki: Od kilku chwil widzę grymasy na twojej twarzy. Co teraz zrobisz? Masz jeszcze tylko trzy miejsca w swojej ekipie.

Mika: Soprano ma rację. Jeśli usłyszysz głos LONDON LOKO, od razu ją rozpoznasz. Ale jeśli pójdziesz na koncert tylko z LONDON LOKO, to czy po koncercie nadal będziesz lubić jej głos? Oto pytanie. Wiesz…… Ja się podniosłem, rozejrzałem wokół i nikt nie tańczył tak jak ja. Ale u mnie to często się zdarza. Pierwsza reakcja jest bardzo ważna. Uwielbiam, jak ludzie tak się przeciągają, krzyczą, a jednak pozostają sobą … (Mika naciska czerwony guzik).

LONDON LOKO zaczyna płakać.

Jenifer do Miki: Idź szybko ją przytulić!

Soprano: Biegnij do niej! Zafundowałeś jej emocjonalny rolle coaster. Idź do niej!

CLEM CHOUTEAU

Julien: W czasie przesłuchań w ciemno cała nasza czwórka odwróciła fotele. Clem siedział przy fortepianie. Dziś wybrał coś innego. I dobrze. Pokazał nam, że może robić różne rzeczy. Nie jestem przekonany, że to był najlepszy wybór piosenki, ale to nieważne. Myślę, że możesz zaśpiewać w każdym stylu.

Jenifer: Uwielbiam twój głos. Nie chcę wchodzić w temat ruchu scenicznego. Myślę, że trochę za dużo o tym myślałeś. Ja lubię CLEM’a i chcę widzieć na scenie drugiego Steve’a Martina. Wiem, że lubisz taką muzykę. Ale oglądając dużo wywiadów, koncertów, nieświadomie zaczynamy naśladować. Masz potężny talent, zaufaj sobie. Uwolnij się. Jesteś świetny.

Soprano: Po części zgadzam się z tym, co powiedzieliście. Też coś dorzucę, coś może bardziej pozytywnego. Patrząc na ciebie zauważyłem, że przyzwyczaiłeś się do bycia na scenie. To chciałeś nam pokazać i to mi się podobało. Wszyscy jesteśmy perfekcjonistami. Wiemy już, że potrafisz dużo. Mówimy to wszystko po to, że namieszać Mice w głowie. Wiemy, że możesz jeszcze więcej. Brawo.

Nikos: Mika, widziałeś CLEM’a na próbach. Czy to co przygotowaliście i to co zobaczyłeś bardzo się różniło?

Mika do CLEM’a: Nie wiem, czy zrozumiałeś wszystko, co powiedzieli moi koledzy. Oni są bardzo inteligentni i bardzo delikatnie powiedzieli to, co ja powiem w sposób bardziej bezpośredni. Kiedy Julien mówi, że jesteś bardzo dobry, to prawda. Jesteś bardzo dobry. Bycie dobry nie wystarcza. Na świecie jest wielu piosenkarzy. Trzeba być doskonałym. Wiesz, że masz potencjał, żeby być doskonałym. Ale dziś nie byłeś doskonały. Kiedy Jen mówi, że za dużo się ruszałeś, to łączy się również z tym, co powiedział Soprano. Kiedy wykonujesz ruchy i dzieje się to kosztem głosu, gesty stają się teatralne. I kiedy to staje się teatralne… w stylu muzycznym, który chcesz wykonywać, najważniejsza jest wiarygodność. Jest ważniejsza nawet niż perfekcja wokalna. Trzeba być wiarygodnym, a nie teatralnym. Teatr jest dobry w teatrze. mam wrażenie, że jesteś osobą, która ciągle stara się obserwować wszystko z zewnątrz. I jeśli ktoś daje ci scenę, super oświetlenie i dwie i pół minuty, to trzeba brać te dwie i pół minuty. Zrobiłeś to, ale w nienajlepszy sposób. Przed tobą jeszcze dużo pracy, ponieważ możesz dużo, dużo, dużo, dużo więcej. ZOSTAJESZ! (Mika naciska czerwony guzik).

CLEM nie może uwierzyć w to co się stało.

CLEM: Już myślałem: wracam do domu…

CLEM jest piątym członkiem nowej ekipy Miki. Teraz pozostaje wybór szóstej osoby spośród trójki oczekującej niecierpliwie w Red Zone: AGATHE, HANNAH i LOUNA.

Pod dłuższym namyśle Mika decyduje, że dalej przechodzi LOUNA. Oto jej wykonanie:

LOUNA

Soprano bardzo podobało się wykonanie utworu i przerobienie go na rap.

Jenifer uważa, że LOUNA musi jeszcze popracować nad kontrolą głosu, ale to tylko taki drobiazg.

Julien’owi również podobało się połączenie piosenki z rappem.

Mika: Wszystko się dobrze potoczyło. Było trochę nierówności w drugiej części. Chcesz być piosenkarką romantyczną, chcesz być divą… Chcesz robić różne rzeczy i masz do tego prawo. Musisz jedynie opanować te wszystkie elementy, żeby z nich móc korzystać równocześnie. Myślę, że potrzebujesz trochę czasu, aby to wszystko sobie poukładać. idziesz do Red Zone.

Po zakończeniu prezentacji wszystkich wykonawców, Mika ma do wyboru: AGATHE, HANNAH i LOUNA.

Mika: Trzy silne dziewczyny. Trzy różne światy. Jak ocenić coś, czego się nie da ocenić? I wszystkie trzy mi się podobają. Nie wiem…. Każda z nich ma to coś… Podążę za energią… Ta energia nosi sportowe buty… One wszystkie mają sportowe buty… To LOUNA.

Jest jeszcze szansa dla AGATHE i HANNAH. Pozostali trenerzy mogą zdecydować, że chcą je w swoich ekipach. Mają na to pięć sekund. Niestety żaden z trenerów nie naciska guzika…

6 kwietnia 2019 K.O. Jenifer

Link do odcinka:

https://www.tf1.fr/tf1/the-voice/videos/the-voice-2019-auditions-a-l-aveugle-9-saison-08.html

Jesteśmy po pierwszym knock out’cie w drużynie Jenifer.

Ogólne zasady tej części eliminacji:

W ekipie zostanie tylko 6 z 18 osób. Docelowo ma być ich 8. Dwie dodatkowe osoby zostaną „skradzione” z drużyn pozostałych trenerów. Talenty występują kolejno jeden po drugim i śpiewają piosenki, które sami wybrali. Trener ma trzy możliwości:

  1. Jeśli wykonawca bardzo się podobał i trener chce absolutnie, by talent kontynuował swoją drogę w programie, wystarczy nacisnąć sławny czerwony guzik.
  2. Jeśli trener uważa, że talent nie spełnił jego oczekiwań lub nie widzi możliwości dalszej współpracy, talent odpada z programu.
  3. Jeśli trener nie może się zdecydować, odsyła talent do „Red Zone” – czerwonej strefy, w której wykonawca musi czekać do końca programu. Jeśli pozostaną wolne miejsca (6 miejsc ogółem), trener zadecyduje, kto przejdzie do kolejnego etapu. Jest tylko jedno ryzyko: kiedy osoba zostaje odesłana do „Red Zone”, pozostali trenerzy mają 5 sekund, aby „ukraść” talent do swojej ekipy.

Oto jak wyglądał podział talentów z drużyny Jenifer:

Odpadli z programu: ILYCIA, INA ICH, TANIA, DAVID TE, ANNE-SOPHIE, ANGIE, HAZE i MAKJA.

Jenifer odrzuciła również ANTON’a, ale Julien skorzystał z okazji i „ukradł” ANTON’a do swojej nowej ekipy.

Red Zone: ANNA CARLA, PETRU, MAROUEN, ISMAIL. Ponieważ na koniec programu Jenifer brakowało jednej osoby, zdecydowała, że to PETRU dołączy do pozostałej piątki. W ostatniej chwili Julien znów wykorzystał okazję i „porwał” MAROUEN’A!

Oto więc lista osób które przeszły do kolejnego etapu programu, czyli do bitwy.

W drużynie Jenifer:

POUPIE, SIDOUANE, LEONA WINTER, SHERLEY, AREZKI i PETRU.

Julien ma już dwie osoby. Są to ANTON i MAROUEN.

Gratulacje!!!!!!

A oto jak zaprezentowali się wokaliści, którzy pozostają z Jenifer.

POUPIE
SIDOUANE
LEONA WINTER
SHERLEY
AREZKI
PETRU

Dwie osoby „skradzione” przez Juliena.

ANTON
MAROUEN